Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ  ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ


Με αφορμή φήμες που έφεραν την οικογένεια του Δημάρχου Λεμεσού να εμπλέκεται σε οικονομικά συμφέροντα που έχουν σχέση με τον Δήμο Λεμεσού σας έστειλα τελευταία το άρθρο ‘’ Τα Παλλούκια του Δημάρχου’’ σε μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσει το θέμα και να φανεί η πραγματική αλήθεια. Στο άρθρο μου αυτό έκανα αναφορά μεταξύ άλλων προβλημάτων που ταλανίζουν του Δήμους της Κύπρου και στις πιο πάνω φήμες χωρίς φυσικά να υιοθετώ τα όσα διαδίδονται καθ’ ότι δεν διέθετα κάποια στοιχεία. Για να ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό ζήτησα μάλιστα απ’ όλους τους λήπτες των μηνυμάτων μου εάν γνωρίζουν κάτι και έχουν στοιχεία να μου τα κοινοποιήσουν, χωρίς ωστόσο κάποιος να μου δώσει οιαδήποτε στοιχεία σε βάρος της οικογένειας του Δημάρχου. Ζήτησα επίσης από τον Δήμαρχο να τοποθετηθεί γραπτώς για τα όσα διαδίδονται και προς τιμή του όχι μόνο το έπραξε με την συνημμένη επιστολή του, αλλά με επισκέφτηκε και στο γραφείο μου και μου έδωσε όλες τις εξηγήσεις. Μέσα από την επιστολή του και την κατ’ ιδίαν συνάντηση μας φαίνεται ότι τα όσα διαδίδουν κάποιοι δημότες της Λεμεσού είναι απλά φήμες και δεν ευσταθούν.

Τα τελευταία 13 χρόνια με θάρρος τόλμη και αρκετό προσωπικό και επαγγελματικό κόστος δεν δίστασα να ασκήσω δριμεία κριτική στους πολιτικούς και στο σύστημα γενικότερα το οποίο μας οδήγησε στη σημερινή κατάντια. Η στάση μου αυτή είχε σαν αποτέλεσμα να δέχομαι από πολιτικούς και φανατισμένα κομματόσκυλα απειλές και βρισιές χωρίς ωστόσο να πτοούμε από τέτοιες αντιδράσεις. Στην περίπτωση του Δημάρχου Λεμεσού κύριου Ανδρέα Χρίστου, προς τιμή του, δεν είχα ανάλογη αντίδραση και τον ευχαριστώ για το επίπεδο και την όλη στάση του.

Μέσα από τα πιο πάνω θέλω να περάσω ένα μήνυμα ότι για να πάει μια χώρα και ο λαός της μπροστά οφείλουμε όλοι μας να αγωνιζόμαστε και να τολμούμε να πολεμούμε το άδικο και συμπεριφορές και ενέργειες  που βλάπτουν τον τόπο μας, αλλά ταυτόχρονα να αναγνωρίζουμε και να επαινούμε στάσεις και συμπεριφορές πολιτικών και άλλων αξιωματούχων όπως την στάση που επέδειξε ο Δήμαρχος.

Όμηρος Αλεξάνδρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου